Zgłoszenie reklamacji

Wszystkie produkty zakupione w naszym sklepie są objęte gwarancją. W przypadku wad produkcyjnych opony prosimy o niezwłoczne złożenie reklamacji.Gwarancja obowiązuje od momentu zakupu do zużycia bieżnika nie dłużej niż 4 lata.

Gwarancja nie są objęte produkty uszkodzone mechanicznie (np. guz na boku opony spowodowany najechaniem/uderzeniem w przeszkodę) lub produkty naprawiane.

Reklamacja może zostać złożona:

  • Osobiście pod adresem: Łyski 77M; 16-070 Choroszcz
  • Pisemnie na adres: Łyski 77M; 16-070 Choroszcz
  • W formie elektronicznej wysyłając odpowiednie informacje na skrzynkę mailową: sklep@opmar.p

W calu zgłoszenia reklamacji należy wysłać odpowiednie informacje na skrzynkę mailową sklep@opmar.pl:

1) Skan/zdjęcie dowodu zakupu

2) Skan/ zdjęcie wypełnionego formularza- pobierz formularz

3) Zdjęcie opony z widocznym rozmiarem, marką i bieżnikiem.

W razie wątpliwości prosimy o podgląd przykładowo wypełnionego formularza -

Przykładowy formularz

oznaczenia opony